Thesio

De FC Driebergen Clubkaart in een betaalkaart waarmee je enkel bij FC Driebergen in de kantine kan betalen. Zo heb je dus geen cash en geld of pinpas meer nodig; wel zo veilig en gemakkelijk. Overigens kan je nog wel met je pinpas blijven betalen.

Behalve dat de Clubkaart een betaalpas en lidmaatschap pas is, zullen er in de toekomst ook speciale acties en spaarprogramma’s worden geïntroduceerd waarvan je als lid van FC DRIEBERGEN van kan profiteren.

Hier kunt u inloggen met uw gegevens van de FC DRIEBERGEN Clubkaart

BusinessCard_CreditCard_Hand_Mockup_CursiveQ

Veelgestelde vragen

Ik heb nog geen inloggegevens ontvangen
Je kan via de Clubkaart pagina op de website een wachtwoord vergeten-verzoek proberen. Lukt dat niet omdat je emailadres niet wordt herkend, stuur dan een mail aan clubkaart@fcdriebergen.nl

Kan ik met de Clubkaart ook ergens anders betalen?
Nee, met de clubkaart kan je alleen bij FC DRIEBERGEN afrekenen.

Hoe kan ik saldo laden op mijn clubkaart?
Dat kan op twee manieren:

  1. Log in op de Clubkaart pagina op de FC DRIEBERGEN website, dan kan je met iDeal je saldo opwaarderen.
  2. Met je pinpas aan de bar bij FC DRIEBERGEN

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Nee,bij beëindiging van je lidmaatschap wordt een positief saldo teruggestort of verrekend met eventuele uitstaande verplichtingen.

Kan ik op de club nog wel betalen met een pinpas?
Ja, naast je Clubkaart kan je ook met een pinpas blijven betalen.

Hoe activeer ik mijn Clubkaart?
Via de Clubkaart pagina op de FC DRIEBERGEN website kan je met de eerder ontvangen inloggegevens jouw Clubkaart activeren. Zodra er saldo op is geladen, kan je deze gebruiken als betaalmiddel bij FC DRIEBERGEN.

Hoe weet ik wat het actuele saldo op mijn Clubkaart is?
Log in op de Clubkaart pagina via de FC DRIEBERGEN website, dan zie je op je persoonlijke pagina direct wat je saldo is. Verder staat na afgerekend te hebben bij de bar je saldo onder aan de bon.

Kan ik zelf mijn gegevens wijzigen?
Log in op de Clubkaart pagina op de FC DRIEBERGEN website, dan kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing van mijn Clubkaart?
Je Clubkaart wordt zo snel mogelijk geblokkeerd als je een email stuurt naar clubkaart@fcdriebergen.nl

De kosten voor een nieuwe Clubkaart bedragen u € 5,00.

Kan ik mijn Clubkaartook zelf blokkeren?
Ja, log in op de Clubkaart pagina op de FC DRIEBERGEN website en onder de menuoptie ‘Passen’ blokkeer je het nummer van de betreffende Clubkaart.

Wat moet ik doen indien mijn Clubkaart niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar clubkaart@fcdriebergen.nl

Kunnen niet-leden (bijv. ouders) ook een Clubkaart aanvragen?
Ja, op de Clubkaart pagina op de FC DRIEBERGEN website kan je een aanvraagformulier invullen. De aanvraag zal door FC DRIEBERGEN worden beoordeeld. De kosten voor deze Clubkaart bedragen u €5,00.

Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap?
Na beëindiging van je lidmaatschap kun je nog steeds betalen met het saldo op je Clubkaart.  Bij beëindiging van je lidmaatschap kun je je kaart inleveren en wordt een positief saldo teruggestort of verrekend met eventuele uitstaande verplichtingen.

Hoe lang duurt het voor ik mijn nieuwe pas ontvang?
Nieuwe passen die via het aanvraagformulier op de site zijn binnengekomen voor dinsdag 12.00 uur, zullen worden verwerkt en binnen 3 weken worden uitgeleverd. U kunt deze dan ophalen bij de bar.

Hoe worden de kosten voor een nieuwe pas verrekend?
De kosten (€5,00) voor een nieuwe pas worden direct verrekend via het uitstaande saldo. Bijvoorbeeld: iemand heeft een uitstaand saldo van €80,00, dan wordt het saldo aangepast naar €75,00. Ander voorbeeld: stel het saldo is €0,00, dan wordt het saldo aangepast naar €-5,00.

Ik heb nog een andere vraag.
Voor alle andere vragen stuur je een mailtje naar clubkaart@fcdriebergen.nl